Time, is going by, so much faster than I 

時光匆匆走過 超過我的步伐好多

 And I'm starting to regret not spending all of it here with you 

我開始後悔 沒有全用來與妳度過

 Now I'm wondering why I've kept this bottled inside 

現在我不明白 為何從前我把這心意藏了起來 

So I'm starting to regret not selling all of it to you 

所以我開始後悔 沒有付出每分每秒 伴妳相隨 S

o if I haven't yet, I've gotta let you know 

如果我不曾說明白,現在也一定要讓妳知道 

You're never gonna be alone from this moment on 

從此以後,妳再也不會一個人走 

If you ever feel like letting go, I won't let you fall 

如果妳想要放手,我也不會任妳墜落

 You're never gonna be alone, I'll hold you 'til the hurt is gone 

妳永遠也不會孤單,我會擁著妳,直到傷痛沖淡 

And now, as long as I can, I'm holding on with both hands 

現在,我要雙手緊扣著妳,還有多少時間都好

 'Cause forever I believe

 因為我永遠相信 

That there's nothing I could need but you

 除了妳 我什麼也不再需要 

So if I haven't yet, I've gotta let you know 

如果我不曾說明白,現在也一定要讓妳知道

 You're never gonna be alone from this moment on 

從此以後,妳再也不會一個人走

 If you ever feel like letting go, I won't let you fall

 如果妳想要放手,我也不會任妳墜落

 You're never gonna be alone, I'll hold you 'til the hurt is gone 

妳永遠也不會孤單,我會擁著妳,直到傷痛沖淡 

Oh, you've gotta live every single day 

妳生命中的每一天 Like it's the only one, what if tomorrow never comes? 

都要過得如同僅有的一天 也許明天不再到來? 

Don't let it slip away, could be our only one

 別讓日子悄悄溜走 每天都可能是我們的最後

 You know it's only just begun, every single day

 妳知道 生命才剛開始 任何一個日子 

May be our only one, what if tomorrow never comes? 

都可能是我們的唯一 也許明天不再到來? 

Tomorrow never comes 

明天不再到來

 Time is going by so much faster than I

 時光匆匆流去 我要望塵也不及

 And I'm starting to regret not telling all of this to you 

我開始後悔 以前沒有向妳說完全 

You're never gonna be alone from this moment on 

從此以後,妳再也不會一個人走 

If you ever feel like letting go, I won't let you fall

 如果妳想要放手,我也不會任妳墜落

 When all hope is gone, I know that you can carry on 

當一切希望都已殆盡,我知道妳還能前進 

We're gonna see the world out, I'll hold you 'til the hurt is gone 

我們會一起遨遊世界,我會擁著妳,直到傷痛緩解 

I'm gonna be there always 

我會永遠在妳身邊

 I won't be missing one more day

 再也不錯過任何一天

 I'm gonna be there always 

我會永遠在妳身邊 

I won't be missing one more day 

再也不錯過任何一天

arrow
arrow
    全站熱搜

    song313136 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()